afscheid stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura en Claudia Brugman en Groen - WaarBenJij.nu afscheid stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura en Claudia Brugman en Groen - WaarBenJij.nu

afscheid stage

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura en Claudia

23 April 2008 | Suriname, Paramaribo

Vandaag hebben we afscheid genomen van onze stageschool, de leerkrachten en de lieve kinderen. Dit afscheid heeft ons aardig wat werk gekost. We hebben van het materiaal wat we mee hadden een leuk verrassing zakje voor ieder kind gemaakt. Voor de leerkrachten, van de klassen waarmee wij gewerkt hebben, hebben we een pakket gemaakt met alle materialen die we over hadden. Hierin zat onder anders; schoolbordje, memory, vingerpoppetjes, pennen, potloden, stickers, schriften enz. Voor het schoolhoofd bestond het pakket weer uit andere materialen. Voor alle andere leerkrachten hadden we lekkere koeken waarmee we rond de klas zijn gegaan.

Op deze dag zelf hebben we het hele lokaal versierd met slingers en ballonnen. Hier hebben we ouderwetse spelletjes gespeeld als; spekhappen, spijkerpoepen, cake versieren en snoepje happen in water. De kinderen vonden het allemaal heel erg leuk om zo afscheid van ons te nemen. Ze kregen hun schrift mee naar huis en het verrassing zakje. De leerkrachten waren heel erg blij met het pakket wat we voor hen gemaakt hadden. We zagen dat het in de klas werd uitgepakt en geshowt aan de leerlingen. Ook de koeken vielen erg in de smaak. De leerkrachten hadden ook nog een leuk presentje voor ons. We kregen een suriname tas en lekkere koekjes. We hadden het wel even moeilijk toen we van iedereen afscheid moesten nemen. Maar we hebben zeker een hele fijne en leerzame tijd gehad op O.S. Tammenga projekt. We kunnen er goed op terug kijken!

Liefs Lau en Clau

• 23 April 2008 - 18:59

Nicolette:

Jullie hebben er een pracht tijd gehad ,maar we hopen je gauw weer te zien.Groetjes van ons allemaal.

• 23 April 2008 - 19:03

Carry:

Tot gauw

tante carry

• 23 April 2008 - 19:18

Sabine:

Geniet nog van jullie laatste daagjes
    en tot snel!
    Kus sabine

• 23 April 2008 - 19:30

Patricia:

Hoi meiden,

Voor jullie zit het er nu alweer bijna op....waarschijnlijk ook met een dubbel gevoel! Je hebt het ergens onwijs naar je zin, en na een lange tijd moet je weer terug naar de basis (thuis).
    Gelukkig hoeven wij daar nog even niet aan te denken....:D

Geniet nog even van de laatste paar daagjes..

kus

• 24 April 2008 - 11:38

Monique:

hej lau , t afscheid zal inderdaad wel moeilijk zijn geweest, maar nog moeilijker zijn je laatste daagjes doorkomen tot je naar huis mag he! Ik hoorde van je vader er marjon die bij mij kwamen eten (samen met Pim trouwens)dat je nu toch wel heel erg graag naar huis wil! En hier zijn ook heel veel mensen die jou ook weer heel graag willen zien en je heel erg missen!

nou meis, tot heeeeeeel snel!~
    joehoe!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

• 24 April 2008 - 17:18

Evelien:

geniet er nog even van!

• 24 April 2008 - 18:57

Debbie:

Haii meiden!

Heel veel plezier nog die laatste daagjes! Jammer dat ik jullie nu net ben misgelopen want het is alweer te lang geleden en het gaat nog veel langer duren!!! Succes in het vliegtuig en veel plezier weer thuis!

Kus!

• 26 April 2008 - 08:11

Lisette:

Goeie reis terug en tot snel meiden!
    Liefs

• 26 April 2008 - 15:22

Willy:

afscheid nemen doet altijd pijn, maar voor ons is het fijn. dit is het laatste berichtje voor je weg gaat denk ik. Een hele goede reis en tot op schiphol.dikke kus mama en natuurlijk papa.

• 27 April 2008 - 12:46

Saskia:

Goede reis!
    en ik zie je hoop ik morgen!!!!
    (we komen naar schiphol!!!)
    KUS